Szabadidős szemét

Talán soha nem volt még ilyen jó félévem. A hó esik, annyit alhatok, amennyit csak szeretnék, mindenfél hülyeségre van időm.

Annyi mindent akatam vizsgák alatt: írni, olvasni, táncolni, úszni, lovagolni, festeni... és most mégsem teszek egyebet, mint álló nap alszom, és nézhető filmek után kutatok, miközben epekedve várom a lovas hétvégénket. Érdekes, hogy a nyomás megszűnése után egy időre képtelen vagyok magamhoz térni, és legalább egy hét kell, míg elillan a tehetetlenség és fáradtság.
Ma reggel elővettem egy könyvet, megmozgattam kicsit az izmaimat, és kitaláltam, hogy este úszom egyet.

Amit azonban soha, de soha többé nem teszek, az a Cosmopolitan lapozgatása. Nemrégiben volt hozzá szerencsém, még frissen, két vizsga közt. És a maga módján szórakoztatott. :) :/
Hihetetlen mennyiségű cinizmust és iróniát képes felszabadítani minden egyes oldala ennek a nyomdai műremeknek. Kezdve azzal, mikor megértem, hogy a célközönségnek (20-40 éves, megfelelően szituált nő) én is részét képezem. Hogy hol itt a komikum? Az imént vázolt olvasóréteg a lap szerkesztői szerint szirup-szerelemre, hálószobakész szexuális vonzerőre, és copy-paste sztár-külsőre vágyik. A életének főműve - a lap értelemborzoló elképzelése szerint - saját kőbe vésett külseje, s ennek megfelelően hajlandó akár egy nem különösebben márkás arckrémért húszezreket is kiadni... - Ez pedig egy végtelenül ostoba és sértő elképzelés.
Koktélozás közben azt csuklani, hogy "bocsika, beb*szcsiztam", s eközben férfiakat bamba műmágiával csábítani, majd szabad perceinkben fröccsöntött celebek lábnyomát nyalogatni - mindeközben persze örülni, hogy most aztán vérbeli cosmo-lány vagyok... :S

Cseppet sem arról van szó, hogy én nem költök ruhára és kozmetikumokra, vagy nem áldozok időt a külcsín oltárán... ám ezt jóval észerűbb határok között is lehet művelni, mint azt a fentebb fikázott magazin teszi.
(Elnézést kérek azoktól, akik valamilyen oknál fogva mégiscsak szeretik ezt az újságot, és most felháborítottam őket a szélsőséges véleményemmel. Ugyanakkor ez egy blog, a szubjektív megnyilvánulások helye.)
Fontos, hogy az ember lánya ügyeljen a külsejére, elvégre sok múlhat a kellemes megjelenésen - valamint önértékelés szempontjából sem utolsó tényező. Azonban nem hiszem, hogy érdemes az olvasót eleve botoxtöltetű libaként kezelni.

Címkék: kritika szórakozás nők

A bejegyzés trackback címe:

https://kaleidos.blog.hu/api/trackback/id/tr661690185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása