Felekirályság - for sale

Kivégeztem az év első epres-krémes-piskótás nagymamaféle sütijét! :)
És jelentem, a miákok* is nagyon jól érzik magukat. Esznek tejbedarát, kimásznak a dobozukból, ismerkednek az udvarral. Én eközben elefántos bájjal fújom az orrom, no meg próbálom áthagyományozni valakire mesélői székem. Ám senkinek sem kell a felekirályságom - még ha régóta világos is az oldalon mindenki számára, hogy ennek a társaságnak nem én vagyok a megfelelő KM. Ezért aztán itt is mondom: megpróbálkoznánk egy új mesélővel emitt! Tessék szerencsét próbálni!

* style by Kedves :)

Ez pedig Ribizli őcsibészsége:

 

 

Címkék: szerepjáték macskák felekirályság

A bejegyzés trackback címe:

https://kaleidos.blog.hu/api/trackback/id/tr942025678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása