Napi mozaik IV-V-VI.

Születésnapomra éjszakai vidámparkozást kaptam! Kedves - a hős és nemeslelkű lovag - dacolva tériszonyával felült velem - az elvetemülttel - mindenféle pörgetősforgatósröpködőszuhantatós veszedelemre. Szerelmetesen büszke vagyok rá! :)

Eközben munka-aszály van.

Jó hír viszont, hogy kezd feloldódni az írói görcsöm. Nemrégiben ugyanis azt hittem, megtaláltam a legigényesebben megírt, legmegunhatatlanabb, legötletesebb könyvet. Részben örültem, részben el voltam keseredve.
Nagyszerű volt, hogy belelolvashattam.
Kétségbeejtő, hogy nem én írtam.
Aztán múlt az idő, megint meglátogattam a könyvesboltban ezt a félelmetes csodát. És mikor vásárlásra került a sor - magamat is meglepve - Peter S. Beagle novelláskötetét a boltban hagytam.
Mikor versenyeztettem más könyvekkel, kiderült, hogy már nem tetszik annyira. Talán korábban sokkal aktuálisabb volt számomra... nem tudom miért nem ragyogott újra ugyanúgy minden sor zsenije a szemem láttára. Én változhattam, mert a könyv minden szava ugyanaz maradt. Épp csak sokkalta fakóbbnak tűntek.
Szomorú, hogy a legjobb könyvet még nem olvashatom el, polcomra se kerülhet.
Reményteli azonban, hogy még senki nem írta meg helyettem! :)

Ma pedig részt vehettem a majdani legjobb online szerepjáték elméleti szerkezetének megalapozásában! Reményteli jövőnek nézünk elibe. :)
 

Címkék: születésnap szerepjáték vidámpark beagle

A bejegyzés trackback címe:

https://kaleidos.blog.hu/api/trackback/id/tr852117419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása