Ha a dobozban kevés a napfény...

Miután rengeteg  túlbonyolított és hiányos recepttel találkoztam, leírom, én hogy csináltam tegnap eszméletlenül finom spagettit:

Kell hozzá:
két fej vöröshagyma
fél kg darálthús
fél kg paradicsompüré
oregano, vegeta, bors, bazsalikom
és a titkos összetevő: cukor

Fonnyasztjuk egy darabig az apróra vágott hagymát, aztán hozzámorzsoljuk a darálthúst. Mikor már minden szépen megsült, és nincs több véres fincsika, kap az egész némi vegetát, aztán jöhet a paradicsompüré! Elkezdjük rotyogtatni, mivel még nem kellően szószos a dolog. És befűszerezzük közben: korrigáljuk a sósságot vegetával, ízlés szerint cukrot adunk hozzá, ha a benne lévő paradicsomot nem érezzük kellően napérleltnek. Szerintem messzemenően jót tesz neki! :) Oregano, bors és bazsalikom a végén kerül bele, hogy jobban megőrizze az aromáját. Nem írom, hány mk kell ezekből. Mindenki a saját gusztusa szerint járjon el. Durumtésztát ajánlok hozzá.
Valamennyi alapanyagot nagyon olcsón meg lehet kapni a nyelvbicsaklós nevű boltláncolatnál.

Szóval közöltem a világgal: cukor is kell bele! Ettől most forradalmi ételmágusnak érzem magam... :)

Címkék: spagetti recept cukor

A bejegyzés trackback címe:

https://kaleidos.blog.hu/api/trackback/id/tr472130551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása